Forum Stowarzyszenie "Rowling" Strona Główna
FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie  :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj  :: Rejestracja


mbt baridi shoes 8873

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenie "Rowling" Strona Główna -> Ważne
Autor Wiadomość
tods0jshoes
Mistrz forumowej magii



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 18576
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: England
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 7:29, 16 Mar 2011 Temat postu: mbt baridi shoes 8873

Report An Article,[link widoczny dla zalogowanych]
Tags: [link widoczny dla zalogowanych]<!--
-->





[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Your Name:

Email Address:

Title:
4 Ways the Internet has Changed the Rules of Sending a Press Release
Author:
Melody Campbell
Message about this article:

[img]http://www.articleclick.com/kcaptcha_image.php[/img]









[img]/images/bottom_left.jpg[/img]

Submit Articles |
Recent Articles |
Editorial Guidelines |
FAQ |
Contact Us |
Terms of Use |
Privacy Policy |



[img]/images/bottom_right.jpg[/img]
Copyright &copy; 2011 ArticleClick.com [link widoczny dla zalogowanych],[link widoczny dla zalogowanych], all rights reserved.





E-mail (required,[link widoczny dla zalogowanych], but not publicly displayed)


Your Comment



Name (required)





4 Ways the Internet has Changed the Rules of Sending a Press Release


4 Ways the Internet has Changed the Rules of Sending a Press Release







Register
[url=/help]Help[/url]-->
[url=javascript:setVisible(]Login[/url]










Email

Password





Forgot Password?


Remember Me












[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
4 Ways the Internet has Changed the Rules of Sending a Press Release

About Author


Melody Campbell
[url=#][/url]

1 Articles Posted

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Article Details

Article Word Count:
400
[url=#]Article Rating:[/url][url=#][/url]
Article Views:
59
Article Comments:
0

[link widoczny dla zalogowanych]
[img][/img][url=/Article/4-Ways-the-Internet-has-Changed-the-Rules-of-Sending-a-Press-Release/978060&opt=print] Print Article [/url]
[url=#toth]Post A Comment [/url]
[url=#trepo]Report Article [/url]






4 Ways the Internet has Changed the Rules of Sending a Press Release
Many small businesses are still not aware of how has the Internet changed the rules of sending a press release. Most people don't realize that big front page stories do not come as a result of a press release - the big stories come about because of specialized pitches to a particular media organization. So what are press releases for, if 9 out of 10 are deleted or tossed by the journalists? The Internet has changed these four rules for sending out a news release:
1. Post online for content to be picked up by search engines instead of journalists.
It used to be that a press release was written to catch the attention of a busy journalist. Now when you write a press release you need to optimize the content for what your audience is searching for on the search engines. When you write a press release it should be rich with key words and key word phrases.
2. Write to attract the web surfing consumer and not the journalist.
You press release should not only be key word rich, but it should "speak" to the end user instead of a journalized without beinging a blantant sales pitch. Your message should be informational and not a "buy now" message. A good press release answers all of the "W" questions (who, what, where, when and why), providing the reader with useful information about your organization,[link widoczny dla zalogowanych], product, service or event. If your press release reads like an advertisement, rewrite it.
3. Write longer press releases with more content - previously limited by the media because they were overwhelmed by too many.
When you write, stick to the facts. Tell the truth. Avoid fluff, embellishments and exaggerations. But, because you are not writing just for a busy journalist who is reading through hundreds of news releases you can write to appeal to the end user who has found you while searching for specific words or phrases found by the search engines in your press release. You can tell more of your story because your audience is the end user.
4. ��Legitimate" news that a journalist would cover is NOT required content - promote whatever you want to within your release, not just what the media thinks is newsworthy.
If your news release provides relevant information or an announcement that addresses the key words and key word phrases that the end user is searching for - then your news release is "newsworthy."
Report this article if you suspect it is not original content, is in violation of our Editorial Guidelines or our Author's Terms of Service.

Validation Errors



Post a comment:








Melody Campbell, Business Coach invites Small Business Owners to do an "Extreme Marketing Make-Over." Receive her Special Report "5 Strategies that Any Business Owner can do for an Extreme Marketing Make-Over" along with having access to her blog and weekly show "Get More Business Podcast at: [link widoczny dla zalogowanych]

[img]http://www.articleclick.com/kcaptcha_image.php[/img]





No comments yet.
Rating:















Related Articles
Comments
Other Article's By
Melody Campbell
Popular Articles
Report Article





Topics related articles:


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Stowarzyszenie "Rowling" Strona Główna -> Ważne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net Bearshare
Regulamin