FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
::
Rejestracja
Forum Stowarzyszenie "Rowling" Strona Główna
->
Tematyka forum
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Administracja
----------------
Tematyka forum
Ważne
Użytkownicy
----------------
Coś o nas
Nasza twórczość
Galeria
Rowling
----------------
Książki
Filmy
Serie, opowiadania
Inne
Inne
----------------
Kultura
Hyde park
Reklamy
Shoutbox
----------------
kilka informacji o shoutboxie
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ED0crE2E3
Wysłany: Pią 9:04, 15 Kwi 2011
Temat postu: Sales Management Avoid Motivational Bankruptcy, 6
v class="googleright">The president of an office supply company was recently lamenting that his sales people were not operating to their potential. “Motivationally bankrupt,” he said.
This is a very common complaint in any area of business. However, it is usually the managers who unconsciously demotivate their employees.
Sales people want to succeed in their jobs. When they sign on they’re psyched to do well in the company. Even if they are experienced, they are new to you and new to your company. If you haven’t made a conscious effort to show them how to do business your way, they will do it their way and probably be less effective than either of you hoped. What happens next is they become unhappy. That’s strike one. You’re disappointed, which shows
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
(C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by
JR9
for
stylerbb.net
Bearshare
Regulamin